Mitt liv i en resväska!

2012-04-12   16:28:46
Jag har ju uppenbara problem att vara på ett och samma ställe som ni förstår. Därför är jag nu tillbaka i Gävle igen! Så kan det gå. Åkte Upptåget som idag tjänade ytterligare poäng genom att konduktrören var galet snygg. Sånt gillas! Dom hade till och med en sån extra biljettkontroll idag men det gick fint eftersom jag är en duktig flicka (för det mesta) och hade biljetten i ordning. Jag har pluggat lite och kom precis hem från en lång prommis med vovven i vår fina stadspark. Härliga 13 grader varmt här idag och det känns äntligen som att våren är här på riktigt. Hoppas bara att det håller i sig! Jag längtar som en tok till sommaren! Jag har fått äran att agera kock ikväll och sedan blir det andra matchen i hockeyfinalen. Idag har Brynäs fördel av hemmaplan inför en slutsåld arena så jag hoppas som vanligt på vinst!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0