Härliga lördag!

2012-04-21   12:15:07
Jag vaknade till vid nio men somnade om och nästa gång jag slog upp ögonen var klockan efter elva. Jag var visst tröttare än jag trodde! Sovmorgon är dock aldrig fel och nu är jag laddad för en bra lördag. Det ska städas och fixas lite här för ikväll har jag bjudit in några fina vänner till fest. Jag har ju varit lite av en hockeynörd under slutspelet och dom har fått stå ut med att jag har suttit med telefonen i högsta hugg för att hålla kollen på matcherna. Mitt sätt att ge tillbaka är alltså att fixa lite trevligheter! Kvällens outfit är naturligvis given enligt bilden under!

I övrigt börjar ångest över uppsats komma krypande så smått. Vi ska lämna in några sidor på fredag morgon och jag har nästan hela veckan avsatt till plugg så det ska inte vara några problem.


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0