Final!

2012-04-04   15:34:13
Igår kollade jag in första perioden på hockeymatchen och åkte till jobbet när det var 2-2. Jag var bara till jobbet och vände i princip i dörren för att åka till sjukhuset och byta av en kollega. En av de förvarstagna mådde inte bra så det slutade med att vi var kvar på akuten till klockan 2. Pappa höll mig underrättad om hockeyn via sms och lyckan var ju total när det stog klart att Brynäs är i SM-final! Första gången sedan guldet 1999. Finalbiljetterna släpptes kl 11 idag och sålde slut på bara en kort stund. Tillbaka till jobbet där det var ganska lugna puckar. Vi höll ställningarna tills jag kunde landa i sängen vid halv åtta i morse. Nu ser jag fram emot att få gå och lägga mig i normal tid ikväll!



Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0