Fika och befordran!

2012-04-05   17:10:18
Den här skärtorsdagen har hittils varit väldigt trevlig! Inledde med en sovmorgon och långpromenad med hunden. Efter lunch ringde en av mina chefer och berättade att dom bestämt på ett möte i tisdags att jag ska få börja jobba som handläggare istället för handledare! Det innebär lite mindre kök och kortspel och mer beslutsfattande och administrativa uppgifter. Det ska bli jätteroligt att få lära sig mer och fortsätta utvecklas! Med juridikstudierna i ryggen känner jag mig ganska trygg och det finns ju alltid någon att fråga om det är så. Spännande!

Annars har jag spenderat ett par timmar på stan med söta Lina! Vi tog en fika och gick sedan och kollade i lite butiker. Jag blev hopplöst förälskad i den här väskan på Vero Moda. Ni förstår ju själva att jag inte kunde lämna den där så den gick följa med hem! En blus och sjal från MQ fick också följa med. Bra shopping! Nu ska jag och Henrik åka upp och hälsa på farfar på sjukan och sedan blir det thaimat till middag. Bra dag!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0