Dags för final!

2012-04-10   17:45:21
Inledde dagen hos Erika som inte alls var så snäll mot mig tycker jag. Hon fixade och donade i munnen så nu är jag helt öm i tänderna. Det visar ju dock på att dom rör på sig så det är tydligen bra. Alla som har eller har haft tandställning vet vad jag snackar om. Jag har också haft en kort och trevlig lektion där vi pratade om våra praktiker och berättade lite vad vi fått göra och hur vi uppfattade "verkligheten". Kunde ni prata juridiska med dom? Malmberg verkade nöjd med oss i alla fall! Vi fick också tillbaka resultat på våra tentor och den hade gått bra så det var skönt! Det kändes ju bra när jag skrev men man vet ju aldrig riktigt. Några grejer som jag missat men det gör man ju alltid så jag är nöjd. Då har jag alltså skrivit min sista tenta ever, den ni!

Nu är det en lite nervös tjej vid tangenterna. Om en och en halv timme släpps pucken och första finalmatchen är igång! Dom kör som vanligt bäst av sju matcher. Det är två skridskostarka lag med fantastiska spelare som lirar en fartfylld och härlig hockey så jag räknar med en underhållande match. Brynäs saknar viktiga Calle "Ironhook" Järnkrok som haft en envis förkylning i veckan men som nu är på bättringsvägen. Det är dock ingen strörre fara eftersom vi har många duktiga killar som utan problem klarar av att fylla upp hans plats. Jag hoppas verkligen verkligen verkligen att vi tar detta! Gävle har för övrigt drabbats av total hockeyfeber och påsken firades in med gula, svarta och röda fjädrar över hela stan. Spelarna vittnar om hur mängder av människor kommer fram för att gratulera och peppa så fort dom visar sig ute. Biljetterna till hemmamatcherna sålde slut direkt. Det är dags nu! Full fart mot SM-guld nr 13!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0