Ännu en jobbnatt!

2012-04-08   15:33:31
Då var ännu en jobbnatt över! Det var ganska lugnt och killarna blev glada när vi plockade fram lite läsk, nötter och popcorn. Jag hade fått papper att skriva på och Fredrik beställde dom lösenord och sånt som jag inte hade. Snart är jag handläggare på riktigt! Jag fick prova på lite redan nu genom att göra i ordning papper och vara med och överlämna ett ärende till polisen. Det blir nog bra det här!

Jag blev väckt av lillebror vid två och sedan åt vi massa påskmat till lunch. Nu sitter han på tåget till Skövde igen och vi ses igen i början på juni. Tycker det är lite dumt att han bor så långt bort! Nu ska jag ut med mamma, pappa och hunden i skogen och sedan får vi se vad den här söndagen har att bjuda på. Nu skogen!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: elinah

Nej, ska köpa en Bichon Frisé. Fast dom är ganska lika (:

2012-04-08 @ 17:39:15
URL: http://minunika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0