Hårtips!

2011-10-27   19:53:03
Det där med flätor är knepiga grejer men den här gjorde i alla fall att jag fattade lite lättare
hur man ska göra för att få det riktigt snyggt!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Mikaela

Hej Josefina!

Jag läste inlägget om barnlöshet på stinalee och gled in på kommentarerna. Jag fick nästan en chock när jag såg din, behövde läsa första meningen flera gånger för att ta in det. Jag har nämligen också Turners. Visste inte om du skulle uppskatta denna kommentar men tänkte att det alltid är skönt att veta att man inte är ensam. Själv har jag varit diagnostiserad sen födseln och tagit tillväxthormon sen fyra (!) års ålder. Nu går jag i tvåan på ett elitgymnasium i närheten av Stockholm. Barnlösheten är det enda som är kvar nu. Det var så skönt att läsa att du inte var orolig, det gjorde mig ännu tryggare än vad jag redan var. Hur som helst, jag tänkte bara säga lycka till med plugget och you go girl! Om du skulle vilja så nås jag på mailen. Kramar

2011-10-27 @ 21:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0