Cosmic Radiance

2011-08-28   12:21:56
Så här en regnig och tråkig söndag tänkte jag slänga in ett litet tips! Nu i augusti har Britney Spears lanserat en ny parfym som heter Cosmic Radience. Tidigare favoriten som bara hette Radience står för övrigt i mitt badrum och luktar fantastiskt. Den här nya doften ska vara en hyllning till den starka, självständiga och sexiga kvinnan och har inspirerats av Britneys senaste album Femme Fatale. Den ska dofta av frukt och blommor vilket inte låter helt fel nu när vi går mot lite mörkare och kallare tider. Den här ska jag garanterat kolla in nästa gång jag besöker en butik som säljer parfym och doftar den lika gott som Radience får den absolut följa med mig hem!

Gillar du Britney får du inte missa att hon kommer till Sverige i mitten av oktober för att spela i Malmö och Stockholm!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0