Blog Awards 2010!

2010-09-26   18:13:19
Igår var det då dags för fest på Café Opera i Stockholm! Jag mötte upp Erri och vi gled in i vad som måste vara nästan alla tjejers paradis. Där kryllade av smink, kläder, hårprodukter och folk som skämde bort oss! Vi fick gratis grejer och blev informerade om allt möjligt. På varje ledig yta stog det godsaker som det var fritt fram att ta för sig av. Man fick passa sig för magknip! Det fanns en scen där dom pratade om just smink, kläder och hår och där var det också modevisning på slutet! Stefan höll i spakarna och såg till att ljudet funkade som det skulle. Jag och Erika slog oss ner i varsin stol och lät proffsiga frisörer styla håret på oss inför kvällen. Sånt skulle jag kunna vänja mig vid! Vi fick också testa göra egna smycken men det var jag totalt värdelös på så Erika fick hjälpa mig. När det närmade sig slut sprang vi på Nina och dom glada killarna i Locnville som var på plats för en intervju!

Hem och byta om och fixa sig inför kvällens festligheter! Vi försågs med drinkbiljetter och gick in för mat och mingel. Sprang bland annat på frisör-Bobby, Sanne från Play och Alice Svensson från Idol för att nämna några. När det kommer till bloggarna är jag sjukt dålig på att känna igen folk men ni som vill veta har säkert koll på vilka som var på plats och inte. Klockan åtta var det dags för prisutdelning och dom nominerade och andra viktiga tog plats på stolar medan vi vanliga dödliga fick stå upp en stund. Inte mycket att orda om det. Klart gladast var Andreas Wijk som blev kvällens bloggkung med två priser och mest chockad Maria Andersson som driver bloggen Lady Thirty som även hon tog hem två priser. Grattis till er och dom andra vinnarna! Den enda jag blev besviken på är Årets blogg. Har läst den ett par gånger och gillar inte alls hennes bristande självinsikt och respekt för andra. Men men, alla är vi olika och tur är väl det!

Vi över 18 år förflyttade oss ner till nattklubben istället för fortsatt fest! Cicci, Micks och Lovisa anslöt. Mer gratis dricka och på scenen stog som ni nog redan vet Tove, EMD och Locnville! Grabbarna grus körde Jennie och Baby Goodbye för er som undrar. Vi dansade och hade skoj trots att mina fötter vid den här tiden började göra ganska så ont. Kramade om killarna efter giget och dom var lite trötta efter en lång dag. Erik kompenserade genom ett glas i varje hand! Gratisdrinkar du vet! Vi hängde kvar en stund till men till slut fick jag och Erika nog och bestämde oss för att dra oss hemmåt. Plockade ut våra goodiebags på vägen och efter nattmat på Donken ramlade vi trötta men glada i säng!

 
 


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0