Långklänning - hiss eller diss?

2010-11-24   16:45:25

Maxi Lace Dress SEK 599, Vila - NELLY.COM


Jag har funderat lite på det där med långklänning! Såg en i bloggvärden inte helt okänd Tyra i en fantastisk gul sak på Blog Awards och det verkar ju komma mer och mer. Dock har jag inte riktigt vågat mig på att prova än. Behöver man vara lång, smal och skitsnygg som Tyra för att kunna bära upp en eller kan även vi vanliga dödliga klara av det? Httade denna snygga kreaktion från Vila och blev lite sugen. Hur känner ni för långklänning? Hiss eller diss?

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: NinaCrown

För mig handlar långklänningar mer om att man ska våga använda dom med rak rygg och visa upp dom, annars blir dom bara tråkiga och smått fula ^^'' Klänningar är ju ganska enkelt plagg, så då behöver man en utstrålning som lyfter fram dom istället.

2010-11-25 @ 01:21:36
URL: http://ninacrown.wordpress.com/
Postat av: leia

jag dissar dom helt..

tycker att allting bara ser fånigt ut.

tycker iaf att det är sjukt snyggare med kortklänning, då det inte blir så "enformigt" ;)

2010-11-28 @ 15:57:33
URL: http://leiawetterstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0