Julklappstips!

2010-11-23   15:39:14
Imorgon är det en månad kvar till jul och jag tänkte därför slänga in ett litet julklappstips! CDON.com har just nu fri frakt fram till och med den 29 nov så varför inte passa på att klicka hem en billig film eller skiva? Det är en julklapp som kan användas om och om igen och vem gillar inte film och musik liksom? Dessutom stödjer du på samma gång dom människor som jobbat hårt i många timmar för att du ska kunna lyssna på din favoritartist eller se din favoritfilm! Det är många det gäller och jag uppmanar er alla att köpa det ni vill ha istället för att ladda ner det olagligt. Det gynnar oss alla. Tack!

För er som inte har en aning om vad ni ska köpa till syster eller flickvän kan jag också tipsa om att EMD släpper sitt nya album Rewind nu den 3 december. Killarna gör egna tolkningar av låtar som dom älskat under 90-talet och det låter fantastiskt! Skivan blir garanterat uppskattad och du kan redan nu förhandsboka den för bara 149 kr. Som hittat! Klicka på bilden under så kommer du rätt.


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: janbanan

Internet är det bästa som har hänt artist världen, All PR de får genom nedladdning och media är så sjukt ovärderlig för att de ska gå runt.



Och nej jag tänker inte betala för en film som är halvkass, det produceras trots allt ungefär 8 av 10 skitfilmer idag. Och min plånbok lider mer än vad de sk "skådespelarnas" gör..

2010-11-23 @ 16:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0