Varning för utmanare!

2010-01-23   16:24:05

Om två veckor drar cirkus Melodifestivalen igång igen över hela vårt avlånga land. Jag är shlagernörd sedan flera år tillbaka och ser om vanligt fram emot februari och mars. Vem har snyggaste klänningen, vem pallar trycket och vem har inte vad som krävs? En av sakerna jag gillar bäst är alla nya ansikten och coola röster som dyker upp. Jag har tagit en titt på årets startfält  och tagit ut tre utmanare som jag vill flagga lite extra för. Kanske får dom sitt stora genombrott just i år. Vad tror ni?



Linda Pritchard - Fast cars (Tävlar i Örnsköldsvik den 6 feb)



Erik Saade - Sleepless (Tävlar i Sandviken den 13 feb)


Lovestoned - Rising Girl (Tävlar i Malmö den 27 feb)


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: tack så mycket :) fint namn! ;)

2010-01-23 @ 18:08:47
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: Sofie

Alltså, jag var lite skeptisk till Eric först.

Men sen när man har hört denna singeln, så vet jag fan inte längre. Alltså, han har ju endån sin karriär med What´s up (kanske inte så stor, men i alla fall!) och han har jobbat för Disneychannel, och fjort programledarjobb för ja små musiktävlingar liksom. Så det är inte helt omöjligt att han slår igenom. Och sleepless är inte jättedålig ska jag ärligt säga. Eric är en jättesnäll kille (hehe, jag träffade honom när han var med i What´s up!) och han HAR utseendet så det är verkligen inte omöjligt. Och hans röst är ju lite...speciell. Men ja, det är inte omöjligt.



....och sen så är han ju skåning.

Säger inte det ganska så mycket?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!



Nej men ja, detta blir intressant.

Men den 6:e håller jag ju på Ola.

Jag tror ju att det är en bra låt, såå! :D

2010-01-23 @ 22:53:59
URL: http://soofajj.blogg.se/
Postat av: sofia

som typisk tonåring måste ja säga att ja håller på erik! men det kan ju ändras! :)

2010-01-26 @ 16:40:00
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0