Trött.nu

2012-03-20   22:38:05
Jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna! Jag åkte till Stockholm och knallade iväg till Arbetsdomstolen. Målet handlar om arbetsskyldighet så nu vet vi typ allt om skånska brandmän! Man får lära sig en del roliga saker. Vi åt lunch med två av advokaterna från SKL på Vapiano, riktigt bra pasta! Imorgon fortsätter det hela med åtta nya vittnen och slutplädering då båda sidor får sammanfatta allt och ska övertyga domstolen. Jag måste dock ge tummen ner till stolarna som är superhårda så man får träsmak i rumpan efter tio min. Vi satt som sagt bra många timmar... Kan man ta med en kudde imorgon kanske? Det ska bli kul att höra vad alla har att säga! Elin var tvungen att smita lite tidigare eftersom det drog ut på tiden men min kursare Peter gör praktik hos motpartens ombud så han var också på plats. Jag lurade med honom att köpa Max som vi åt på tåget tillbaka till Uppsala och Anna anslöt hon också.

Efter supersnabb matshopping var jag hemma i tio minuter och bytte om för att sedan dra iväg på träning. Det gick sådär idag för jag var så jäkla trött. I kombination med att jag hade ont i fötterna efter att ha gått i klackar en hel dag och mensvärk blev det inte jättebra. Jag kommer igen senare!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0