Sjukt bra kväll!

2012-03-18   11:05:04
Har nu sakta men säkert börjat vakna upp efter en sjukt bra kväll igår!

Kvällen började tidigt och vid fyra var jag på plats hos Mattias i Tierp! Det är väl klart att dom har Systembolaget i Tierp, vad skulle dom annars göra? Gamla fina vänner från gymnasietiden och vissa har jag känt längre än så. Det bjöds på smörgåstårta och chokladtårta, mums! Johan ska också fixa en katt eller två när jag känner att tiden är den rätta. Det blir nog jättebra! Det var riktigt trevligt att se alla igen hur som helst. Kvällen skulle ju fortsätta så jag hoppade på tåget tillbaka till Uppsala i sällskap med Fabian, Gisela och Oskar.

Eter en snabb koll satte jag fart mot Ida där gänget befann sig. Vi har inte hunnit träffats så mycket som vi brukar den här terminen eftersom alla har haft så mycket med skolan och jobb och annat. Nu var nästan alla där och vi snackade skit och skrattade i några timmar till. Klockan blev mycket och vi insåg att om vi skulle hinna med utgång var det dags att sätta fart. Uplands fick diss och det var fullt på Palermo men plötsligt skrek någon kareoke och så fick det bli! Vi gick till Etage där vi dansade, skrattade och sjöng tills stället stängde vid tre. Sjukt kul! Vi hade show till Jag ljuger så bra, headbangade till Hard rock hallelujah och fick se Ida och Oscar i en fin duett. Tyvärr så stängde dom anmälningarna till att sjunga efter det så det var bara dom som fick sjunga men det gjorde inte så mycket.

Tack för en riktigt trevlig kväll alla fina <3


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0