Dags att sova!

2012-03-15   22:33:48
Sitter och kollar på Big Brother (ja, jag är beroende) och ska snart sova. Imorgon är det en viktig dag och jag ska tenta i arbetsrätt. Det känns ganska bra faktiskt och jag tror att jag har koll. Sedan får vi väl se vad professor Malmberg har kokat ihop för klurigheter åt oss. Jag har varit och tränat idag så då brukar jag i alla fall sova bra. Inte mycket till tentaångest här inte och jag vet att det jag inte kan nu kommer jag inte kunna imorgon heller. Ska dock kolla igenom lite lagtext imorgon tänkte jag eftersom tentan ligger först kl 14. Har ni hört något så dumt? Vi ska alltså tenta mellan 14-19 en fredag kväll. Inte jättekul men det får lov att gå. Det är ju min sista tenta (förhoppningsvis) någonsin så sen slipper jag det där för alltid!

I övrigt är jag glad att Brynäs tog en mycket viktig seger idag i hockeyn. 3-3 efter full tid och det tog en bra stund in på förlängningen före Brynäs kunde avgöra och vinna med 4-3. Vi leder nu med 2-1 i matcher i bäst av 7. Spännande värre!

Sov gott fina ni!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0