Sköna söndag!

2012-04-01   20:56:26
Idag har jag faktiskt inte gjort många knop inte. Har spenderat en hel del tid i soffan vilket har varit superskönt! En snabb sväng på stan blev det också och jag hittade en söt t-shirt på Vila som kommer bli perfekt ihop med ett par svarta shorts i sommar! Mina fina gubbar och pojkar i Brynäs gjorde en fin insats i Karlstad och vann med 3-0. På tisdag har dom chans att säkra finalplatsen på hemmais! Nu har jag en kladdkaka i ugnen och ska återvända till soffan för veckofinal i Big Brother. Alltid lika spännande! Imorgon ny vecka och nya möjligheter!

Jag förstår mig verkligen inte på vissa. Ville bara säga det.

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0