Snorig morgon

2012-01-28   13:19:51
Jag var på väg att skriva god morgon i rubriken men kom på att det dels knappast kan räkas som morgon när klockan är över 13 och dels att den inte alls är god. Jag har blivit värre i min snuva så nu är nassprayen min bästa vän. Kom i säng först vid tre inatt och sov oroligt pga näsan så blev kvar i sängen. Nu har jag ätit pannkakor och ska börja plocka undan och diska av det som är kvar sedan igår. Det är tack och lov inte så jättemycket eftersom vi bara var fem pers men det måste ju göras. Sedan blir det nog soffan och någon film resen av eftermiddagen och försöka ladda upp inför bio med Therese och Anna ikväll!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0