Effektivitet!

2012-01-31   11:44:16
Dagen har börjat i effektivitetens tecken! Jag har bokat klipptid, ombokat min tid för nagelfix och kör just nu tre tvättmaskiner. Som om det inte var nog har jag jagat folk på Högsta Domstolen hela förmiddagen. Till slut fick jag tag på en kvinna som kunde hjälpa mig och hon eller någon annan skulle återkomma senare i veckan med besked. Jag är inte i trubbel om någon mot förmodan trodde det! Det handlar om ett studiebesök som jag håller på att planera in för Vittnesstödens räkning. Det är lite kul när man har en organisation i ryggen att man kan hitta på roliga saker som studiebesök och annat. Just HD som vi "jurister" säger är väldigt svårflörtade när det gäller studiebesök men är man bara trevlig och envis så går även det. I eftermiddag blir det nog mest plugg och så! Jag är bättre i snuvan men ännu inte helt bra så träning får nog dessvärre vänta några dagar till. Over and out!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0