Sommar och sol!

2012-02-23   14:14:52
Nästan så! Fem grader varmt ute och strålande sol. Det enda negativa är väl att jag inte alls har någon lust att plugga när det är så här, man vill ju bara vara ute. Nåväl. Det är dock inte helt enkelt att ta sig fram på gångvägarna längre. Först var det jättesvårt underlag eftersom det var så knögligt och sen blev det superisigt. Nu är problemet snarare alla dessa smärre insjöar som bildats överallt när all isen smält. Det är bara gilla läget och hitta på spännande lösningar för att ta sig fram. Hoppas bara det här får hålla i sig nu så vi snart får ordentlig vår!

Nu ska jag snart åka iväg till läkaren. Inget farligt hoppas jag men han ska få kolla på ett märke jag har på ett knä och så.


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: sippa

tack för din kommentar :D blev så oerhört glad... kul också att det går så bra för dig :D håller med dig om att man är så mycket mer än turners och det hindrar inte heller mig :D många kramar /Cecilia

2012-02-23 @ 19:26:55
URL: http://sippa.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0