Skottdagen!

2012-02-29   15:24:07
Idag är då skottdag! Lite kul att dagen bara finns var fjärde år. Efter morgonprommis med vovven trampade jag iväg till tandläkaren. Tack och lov att mitt går på högkostnadsskyddet annars hade det blivit hur dyrt som helst! Jag har nu frikort till slutet på oktober. Smidigt! Dom tog bilder för att se hur mina rötter till tänderna såg ut. Dom hade blivit lite kortare i överkäken men det var normalt och ingen större fara. Den spände hon därför nästan inte alls medan vi kör på med underkäken. Hoppas verkligen det här blir bra!

Jag har precis korrekturläst Denis PM och nu ska jag och min fyrbenta kompis ut och gå en sväng i det fina vädret! Ikväll väntar ett pass på Juristjouren och sedan quiz även om vi verkar bli ett litet gäng. Trevlig onsdag!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Darksess

Väldigt bra med högkostnadsskydd ^^

2012-02-29 @ 20:35:04
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0