Rösta Danny ikväll!

2012-02-25   13:54:55
Då var det dags igen mina vänner! Ikväll står Danny på Melodifestivalens scen i Malmö. Björkman har sparat det bästa till sist och Danny går därför ut som det sista bidraget i år. Han har jobbat med sitt nummer sen i augusti och lagt ner många timmar för att ge oss ett "jävla håll käften nummer" och enligt säkra rapporter på plats i Malmö är det precis vad han kommer leverera också. Stolt över honom! Som om det inte är nog anledningar att rösta så fyller pojken dessutom 26 år just idag. Jag vet att massa röster och en biljett till finalen i Globen står högst upp på önskelistan. Jag vill inte behöva bli förbannad även den här veckan så snälla utnyttja er rösträtt och gör det på ett bra sätt! Det här kommer bli AMAZING!

Ring 099 202 08 eller skicka 08 till 72211


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0