Lill-lördag!

2012-02-22   22:42:20
Ikväll tog jag ledigt från plugget! Jag mötte upp min mentor Caroline för ett glas vin och lite snack. Det är ju trots allt lill-lördag. Det känns bara bra med Caroline, hon är supertrevlig. Skulle ju verkligen vara kul att få göra praktik på hennes jobb i höst. Vi får se, har ju en del krokar ute. Ska ta tag i att börja söka nu snart, det börjar bli dags. Sedan sprang jag förbi Smålands där det var quiz för fullt. Gick dock lite tidigare idag eftersom jag ville kolla till min lilla vovve. Han är bättre nu men fortfarande inte helt bra. Hoppas på att få sova inatt och att han är sitt vanliga glada jag imorgon. Nu ska jag kolla klart på Big Brother!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0