Fem fantastiska år!

2012-02-24   12:42:00
Lördagen den 24 februari 2007 skulle visa sig bli en dag som skulle förändra mitt liv för alltid. Dagen då Mats Erik Segerstedt och Daniel Gabriel Alessandro Saucedo Grzechowski klev in i mitt liv på skivbuiken Rocks, Kupolen, Borlänge. Jösses vad små vi var då! Idag är det fem år sedan den där dagen och mycket har hänt. Jag har varit på gig från Luleå i norr till Malmö i söder. Vi har också fått ytterligare en kompis i form av Mattias. En resa något utöver det vanliga. Idag är dom etablerade artister och jag har snart en juristexamen.

Jag har för länge sen slutat räkna hur mycket tid och pengar jag har lagt ner på killarna. Det spelar liksom ingen roll längre. Jag får ofta frågan hur pass väl jag känner dom och jag har alltid lika svårt att sätta ord på det. Jag ser mig som något mellan en vän och ett fan. Dom betyder väldigt mycket för mig och saker dom säger och gör säger mig att jag betyder något för dom också. På samma gång kommer musiken alltid vara anledningen till att jag hittade dom och så länge dom jobbar med det dom gör kommer vår relation antagligen att utgå från det. Sen får vi se vad som händer i framtiden. Just nu känns det bra i vilket fall. Efter fem år kommer jag fortfarande på mig själv med att få ett fånigt leende över hela ansiktet när dom sjuger ett par rader och tittar mig i ögonen eller viskar något gulligt i örat när man kramar om dom.

Genom killarna har jag inte bara fått se nästan hela vårt avlånga land, jag har dessutom fått en hel hög med vänner, bekanta och kontakter. Så många härliga minnen som ingen kan ta ifrån mig! Det i kombination med tre fantastiskt ödmjuka och godhjärtade killar har varit med och format mig till den jag är idag. Dom har hjälpt mig att bli en bättre människa och för det kommer jag alltid att vara tacksam. Dom har för alltid en plats i mitt hjärta och jag hoppas vi får många fler år ihop.Tack!


I've got a piece of you in my soul

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Jilina.se

Hejsan!

Jag har just nu en tävling i samarbete med snowandmotion.se där du kan vinna

en valfri produkt värd 500 kr. Vill du vara med och tävla ?

Gå in här http://tinyurl.com/89yas73 för att läsa hur du går till väga.



Jag ber om ursäkt om du ej vill ha sådana här kommentarer.



Trevlig helg :).

2012-02-24 @ 16:42:30
URL: http://www.jilina.se
Postat av: bellaml ♥

Hej!

Nu har jag 2 tävlingar på min blogg som jag tror du inte vill missa ;



http://bellaml.blogg.se/2012/february/tavling-1.html#comment - tävling om örhängen och lösögonfransar ifrån rapunzelofsweden.se



http://bellaml.blogg.se/2012/february/tavling-brvinn-valfritt-iphone-skal.html#comment - tävling om iphoneskal i samarbete med iphoneskal.nu



Hoppas du vill vara med & tävla! =)

kram

2012-02-24 @ 21:22:44
URL: http://bellaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0