Supershopping!

2011-09-22   16:01:44
Idag gick jag upp på tok för tidigt för min smak när klockan ringde vid 06.15. Blä! Det som var så varmt och skönt i min säng. Efter en dusch och lite frukost gav jag mig iväg för basgruppsmöte och seminarium på temat Skuldsatta barn. Fy fan vad vissa föräldrar är kapabla att göra alltså... Helt sjukt! Vi fick också våra roller till kommande processpel där vi ska leka rättegång med ett gäng socionomer. Min grupp ska företräda barnet, det blir nog nice.

När jag var klar cyklade jag in till stan och mötte upp min fina Linda! Det var bra länge sedan vi sågs så det var riktigt kul. Vi inledde med asiatisk buffé på Fugu. Så sjukt gott det är alltså, kolla in bilden liksom. Linda testade sushi för första gången och hennes min var helt oslagbar! Låt oss säga som så att det inte var någon ny favorit. Mätta och glada rullade vi ut för en sväng på stan. Jag skulle ju inte ha något men som vanligt kom jag hem med på tok för mycket. Jag hittade inte mindre än tre ringar, en klänning, en tröja, nytt skal till mobilen och en våg. Nu ger jag mig själv shoppingförbud på ett tag, det här håller inte! Visar upp några av grejerna senare!

 


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Björn

Dina självpåtagna förbud brukar ju inte vara längre än absolut nödvändigt ;)

2011-09-25 @ 21:40:44
URL: http://Uppenbarhetsrekvisitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0