PM-ångest

2011-09-26   14:21:00
Ny vecka som sagt och jag tror det blir en bra sådan! Tanken var att jag skulle börja lite på min PM men inspirationen har inte riktigt infunnit sig än. Vi får välja helt fritt vad vi vill skriva om bara det har någon slags koppling till Barnkonventionen (jag läser ju en kurs som heter Barnrätt). Problemet är helt enkelt att det är för mycket kul att välja på, det är mycket enklare när någon (läs läraren) bestämmer. Lite ångest alltså men den är under kontroll. Jag har trots allt två veckor på mig. Jag ska klämma lite till på det hela och imorgon lovar jag ha bestämt mig och då skriver jag också ut det här. Deal?

Nu ska jag snart iväg och jobba ett kort pass 15-21. Vi jobbar ju ofta både nio och tolv timmar så att bara jobba sex timmar känns lite lyxigt! Det blir nog kanoners. Over and out!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Anonym

Skönt att jobba korta pass ibland :)

2011-09-26 @ 15:49:49
Postat av: Sanna

Hej, hur står det till med dig ?

jag har en liten önskan och undrar om du kunde tänka dig att hjälpa mig nå min dröm ?

Klicka in här och rösta på min dröm:

www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram



2011-09-26 @ 18:10:55
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0