Fredagsfeeling!

2011-10-28   10:12:59
Fredag morgon och jag vaknar upp efter en härlig sovmorgon till ett ganska grått och tråkigt väder. Men jag är på rätt bra humör ändå! Det är fredag och för första gången på ganska många år får jag höstlov runt kl 13.30 idag. På universitet har man inte sånt så ni som fortfarande går i grundskolan eller på gymnasiet kan skratta er lyckliga! Nu är det dock så bra att min kurs avslutas nu och nästa börjar först den 7 november så det blir en hel vecka ledigt. Dock kommer större delen av ledigheten att gå åt till jobb men det är trevligt med lite omväxling och alltid bra med lite extra cash! I eftermiddag får jag finbesök också - Eddie kommer hit och ska vara här till på söndag när vi åker till Gävle båda två. Som jag har saknat min lilla vovve!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0