Hjärndefekt?

2011-11-22   07:27:00


Följande artikel hittade min härliga kollega Johannes i Metro. Jag är allt som oftast väldigt positiv, ibland till och med för positiv. Kommer aldrig glömma när Emma och Pernilla höll på att slå ihjäl mig i Malmö för att jag kläckte ur mig "Vi fick ju i alla fall motion!" efter att vi gått en omväg på nästan en timme. Jag tycker dock att jag även är realistisk. Det är nog där det viktiga ligger! Att inse att det mesta är möjligt om man bara övar och har tillräckligt med pengar men inte allt. Det är när man önskar det omöjliga som det blir fel. Jag försöker att inte lägga energi på sånt jag inte kan påverka. Det går ju inte att påverka vädret så det är bara klä sig efter förutsättningarna och gilla läget. Jag umgås bara med folk jag tycker om och inte människor som bara kräver saker och på så sätt tar energi. Jag tror också stenhårt på att man nästan alltid kan lära sig något när det händer negativa saker. Våga vara positiv!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0