Dessa fantastiska djur!

2011-11-27   23:34:00

Nu sitter jag på tåget igen! Det var dock sjukt nära att jag missade det... Denna gång på väg hem till Uppsala och sängen. Har haft en helt grym dag! Fantastiskt fina hästar i dressyren som slutade med svensk seger och andraplats. Jag och Malin satt och dreglade över halsar, bakbenen och svansar som två små barn i en godisbutik.

Kvällen ägnades åt galashow med hoppning, shownummer och fyrspannskörning på schemat. Jag såg lite extra fram emot att få se bästa Erik Segerstedt i Stjärnornas hoppning. Jag är stolt över pojken som gjorde det riktigt bra med tanke på att han bara har ridit i tre månader! Tyvärr blev det lite fel väg men känner jag Erik rätt är han tillbaka redan nästa år mer taggad än någonsin. Musse Hasselvall imponerade genom att hoppa omhoppningen utan sadel. Alla som hoppat barbacka kan intyga hur svårt det är. Bilder kommer imorgon!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0