Danny och Mattias i Melodifestivalen!

2011-11-28   19:54:06
Idag blev det då äntligen officiellt att Danny och Mattias ska göra Melodifestivalen nästa år! Mattias är med i deltävling 3 från Leksand och Danny i deltävling 4 från Malmö. Det kommer bli precis hur bra som helst! Mattias har skrivit sin låt själv och Danny har skrivit sin ihop med killarna han också skrev In the club med. Det är väl lika bra att börja lägga undan lite pengar redan nu för känner jag mig själv rätt så kommer min telefon skicka iväg ganska så väldigt många röster vilket brukar leda till en riktigt fet telefonräkning. Men det är ju liksom som sånt som händer! Bilden hittade jag i arkivet och insåg att det nu är drygt två år sedan den där kvällen. Galet vad tiden går fort!

 


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Sara

Ingen Erik :(

2011-11-28 @ 22:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0