Where did John Lennon go?

2011-12-08   10:00:00
Just idag fast 1980 mördades John Lennon i New York endast 40 år gammal. För att hylla denna legend har mina favoriter i Crying Day Care Choir gjort en låt! Den heter just Where did John Lennon go? och släpps just idag. Bara för att bandet är så snälla och för att låten är så himla bra har ni möjlighet att ladda ner den gratis från bandets hemsida http://www.cryingdaycarechoir.com eller deras sida på Facebook. Ta möjligheten att upptäcka dessa härliga musikaliska människor. Befinner du dig i området runt Stockholm tycker jag också att du ska passa på att se dom live och på riktigt kl 21 på baren Nada (Åsög. 140). Jag kan tyvärr inte ikväll eftersom jag är i Gävle och jobbar, annars hade jag lätt varit på plats. Jag vet att Jack, Sara, Robin och Viktor kommer leverera som alltid!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0