Home sweet home!

2011-12-27   23:24:27
Nu har jag kommit hem och tänkte bara skriva några rader före mina ögonlock trillar ner för kvällen. Vi har haft en helt fantastisk vecka i Hurghada, Egypten. Vi har ätit världens godaste buffé tre gånger om dagen och det var i princip fri tillgång på mat och alkohol mellan kl 12-24. Det största problemet vi hade var att överleva timmarna mellan 9.30 när vi ätit klart frukosten och 12... Vädret har varit bra! Det är vinter även i Egypten för tillfället vilket innebär dryga 20 grader i skuggan och strålade sol. Tänk riktigt bra svensk sommar. Vi har mest hängt vid poolen och bara slappat. Sovit har vi gjort en massa också eftersom det är väldigt jobbigt att bara slappa på dagarna och trycka i sig massa god mat. Jag och mamma åkte in på en citytur en eftermiddag/kväll där vi fick lära oss att pruta och kolla in några fina ställen inne i stan. På julafton åkte vi som sagt ut med en båt till en ö och sen snorklade vi bland fiskar och koraller i Röda havet. Fantastiskt häftigt! Önskar att jag hade haft en undervattenskamera så jag kunnat visa er... Summa sumarum var det en riktigt härlig resa! Imorgon kommer en bildbomb samt lite bra och roliga saker att veta om Egypten. Sussa gott!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0