Det var år 2011

2011-12-30   17:20:18
Året är på god väg att ta slut och det är dags att summera det lite men även att se lite på år 2012. Det har varit ett händelserikt år! Jag har gjort ännu ett år på juristprogrammet. Jag är nu klar med grundutbildningen och har gjort en termin av de valbara kurserna. Nu är det bara ett år kvar! Känns spännande och inspirerande! I maj började jag mitt nya jobb på Migrationsverkets förvarsenhet där jag trivs toppen. Där hänge jag mest hela sommaren och många helger under hösten. Jag spenderade midsommarafton med mina härliga vänner i Stockholm. Min älskade mormor lämnade oss i augusti. Saknar henne otroligt mycket men hoppas och tror att hon har det bra! Julen spenderades i härliga Egypten med familjen. Över lag har det varit ett bra år!

Nu ser jag fram emot år 2012! Jag vet redan nu att det kommer innebära minst en resa till London och en till Åre i januari. Förhoppningsvis fylls det på med fler! Sent nästa höst ska jag göra en större käkoperation vilket innebär att jag bara får äta flytande föda i sex veckor. Det blir säkert jobbigt men jag kommer ju bli snygg och antagligen gå ner några kilo också! I skolan blir det arbetsrätt under våren och sen praktik och uppsatsskrivande i höst. Jag tror det kommer bli ännu ett spännande och bra år!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: SandraAngeliqa

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg? Jag har skrivit ett inlägg om en himla bra hemsida som du jätte lätt kan tjäna himla massa pengar på! Läs mer här: http://sandraangeliqa.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-bloggen.html



Gott nytt år :)

2011-12-31 @ 02:50:39
URL: http://sandraangeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0