Vardagslyx!

2011-08-25   19:44:10

Idag har jag haft rena rama lyxdagen! Dagen började med ett besök hos min kära frisör Johan. Han klippte upp och toppade håret lite så det blev fräscht igen. Efter en timme i hans händer mötte jag upp Frida för en sväng på stan! Efter ett ärende på banken gick jag för att växla in pengar så jag har lite dollar att shoppa för på Manhattan. Satan i gatan vad många sedlar jag fick! Köpte ett par kostymbyxor och en kjol i samma stuk så nu är jag redo att leka jurist när vi ska träffa det fina folket. Vi tog en lunch och snackade lite skit före jag och Frida skiljdes åt för den här gången. En adapter rikare blev jag också eftersom jag insåg att det kan vara en fördel om jag kan ladda min iPhone även i USA.

 

När jag var klar på stan hoppade jag min gamla stallinje 1 mot Bomhus och landade hemma hos Angelica! Det är hon som göra mina berömda naglar och nu var det dags igen. Den här gången blev det fransk manikyr på topparna (killar läs: vitt nagellack längst ut på nageln) och lite silvriga stenar för en blingbling-effekt! Snyggt! När vi var klara hjälpte jag henne att ställa fram det sista eftersom hon bjudit in till tjejkväll dagen till ära. Hon hade fixat snittar, kladdkaka och bubbel och hade en massa fina erbjudanden! Är någon i Gävletrakten sugen på att göra naglar är det bara att ni hör av er så får ni Angelicas nummer! Jag hade tur och fick skjuts hem av en kvinna som bor på samma gata som mamma och pappa. Nu ska jag placera mig i soffan och kolla in True Tallent!

 


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0