Packning pågår!

2011-08-26   12:14:54

Som vanligt går mitt liv ganska fort och nu befinner jag mig i Uppsala igen! Halv åtta var jag på plats på jobbet för att köra hem min kollega Johan och hans bil hit till Uppsala. Han hade jobbat natt så han sov och jag körde. Smidigt! Jag var dock lite trött jag också när jag kom fram och tänkte att jag lägger mig och sover en timme jag också. Den timmen råkade bli två och en halv före mamma ringde och väckte mig. Jag var visst tröttare än jag trodde!

 

Ni får ursäkta men det mesta i mitt liv kretsar runt resan till New York för tillfället. Jag tror att jag har koll på vad som sak med och inte. Helt övertygad är jag dock inte än. Ska ta tag i det där med att packa ner allt nu min stora rosa resväska. Älskar den, och även om ni inte gillar rosa får ni hålla med om att den kommer synas sen på rullbandet! Får se till att spara bra med utrymme också så jag får med alla saker jag fyndar där borta när jag ska hem!

 

Vad får jag absolut inte glömma att packa ner?

 


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Linda

Du får inte glömma min inköpslista!! Och passet kan vara behövligt också! :D

2011-08-26 @ 22:34:17
URL: http://felindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0