Det blev en sväng till Vilda Väsby!

2011-08-27   17:38:22
I förmiddags hoppade jag på tåget mot Upplands Väsby! För en gångs skull var faktiskt Upptåget ganska bra att ha. Kom fram och ringde upp Micks som hade koll på läget eftersom hon hade hemmaplan idag! Mötte upp henne och sen kom Cicci också. Ett nytt gymnasium skulle invigas och Heat med Erik Grönwall i spetsen var där för att klippa band och så. Det gick lysande! Vi drog oss sedan mot Väsby Centrum där vi sprang på Danny det första vi gör när han pratade och tog kort med små barn. Han är bra fin ibland! Han fick också lära sig den hårda vägen att det är dumt att öppna en larmad dörr utan att larma av först.

Vi kollade in när han sjöng lite och sen var det dags för signering. Jag är ju inte mycket för signeringar nu för tiden men idag hade jag ju ett uppdrag! Fixade en skiva som pojken fick signera till sötaste Alva och Alice. Hoppas dom blir glada! Kramade om Stefan och sen tog jag tåget hem igen medan de andra tjejerna åkte vidare.


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Denis Celo

Sweet med Heat, mycket fin blogg också. Gillade bilden högst upp på dig, stilren! Bra jobbat.

2011-08-29 @ 23:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0