Quiz!

2010-10-27   23:05:24
Efter Kontaktdagen åkte jag och Vickan till skolan för sista lektionen i redovisningsrätt. Jag tycker väldigt mycket om min Vickan men det där med att komma i tid och veta vart vi ska är inte hennes starka sidor. Hon sa sal A114 så vi knallade iväg dit och drog med oss Gabriel som mer trodde på sal A144. Möts av kursare men en annan lärare. Visade sig att vi hoppat in i en helt annan grupp än vår vanliga! Det positiva var att dom skulle ha precis samma lektion och det fanns gott om plats kvar så vi blev kvar på den ändå. Ingen skada skedd men från och med nu sköter jag dom här grejerna haha

Kvällen har som vanligt spenderats på Smålands nation med quiz! Börjar bli något av en tradition nu skulle jag säga. Lite sega med maten idag också men det är väl som det är. Vi tog oss igenom övningen på 8,5 poäng av 14 möjliga så godkänt men inte så mycket mer. Lite surt att jag missade att det är Take That som sjunger låten Patience men jag satte i alla fall låten så den fick vi poäng för. Det var ju liksom min typ av musik det där med snäll pop. Nästa vecka är det en specialare på quizen så då jäklar!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Amanda Mattsson

ÅÅh vad fin blogg! :D Allt bra med dig idag?



Föresten! Jag har en sminktävling på min blogg där man kan vinna en 88-palett, värde av 249 kr. Det kanske vore något för dig? ;D



Länk till tävling: http://amandamattsson.weebly.com/1/post/2010/10/stt-fart-tvlingen-har-brjat.html

2010-10-28 @ 00:36:24
URL: http://amandamattsson.weebly.com/blogg.html
Postat av: Vickan

Hahaha, jag som tyckte att jag skötte allt så himla bra! = )

2010-10-28 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0