Försenat födelsedagsfirande!

2010-10-24   22:25:33
Idag har varit en väldigt lugn och skön dag! Precis som söndagar ska vara. Sov till elva och sen ägnades resten av dagen åt lite plugg och slappa i soffan framför dumburken. Tog en sväng med pappa för att införskaffa tårta och lampa till min cykel men annars så. En sväng till Maria för att lämna Willes jacka och sen plockade jag upp mormor, farmor och farfar. Vi hade lite försenat födelsedagsfirande för mig. Kalkon stog på menyn och det är ju helt galet gott. Älskar mammas mat! Nu ska jag slå på kvällens avsnitt av Ensam mamma söker. Jag blir helt varm i hjärtat av det programmet!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0