Det var den helgen det!

2010-10-31   20:36:12
Nu har jag åter landat i Uppsala efter en minst sagt händelserik helg!

Lördag vaknade jag upp lite smått sliten efter fredagens festligheter. Mötte upp Erika vid tåget och åkte till Fyrishov för konsert. Insåg att Fyrishov och Fyrispark inte alls var samma sak. Lite smått panik men en taxiresa senare var vi på plats och Magnus tog emot i entrén. Rappande, trumpetande och ett hav av lyckliga barn senare bar det vidare med destination Gävle. Lite middag hemma och sen hoppade vi in i bilen och åkte iväg för konsert nummer två. Den här gången fick Erika mig att sitta på golvet, fråga inte. Kramde om mr Krull, Robin och Emanuel efteråt. Gud vad gott du luktar! Gänget skulle vidare så vi tackade för oss och åkte hem till ett väntande bubbelbadkar istället. Kvällen avslutades i soffan med lite film.

Söndag vaknade vi sent men tack vare att man skulle ställa om klockan var den ändå bara tio. Efter frukost rullade vi ut mot stallet. Mamma fick Mirre igen, jag tog som vanligt Bernie och Erika fick låna Ebba. Det blev en sväng i skogen och runt Mackmyra så Erika fick kolla in omgivningarna lite. Väl hemma vankades lite lunch och fotbollskollande på tv. Gefle vann med 4-2, bra grejer! Pappa var söt och körde oss till tåget där jag sa tack och hej till Erika och åkte gratis tåg tillbaka till Uppsala. Återkommer om det! Kvällen har spenderats med Ensam mamma söker och 50 first dates.

Nu ska jag ta och avsluta denna oktobers sista dag. Sov gott mina vänner!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0