Livet rullar på!

2010-11-30   21:21:24

Det är mycket just nu. Våra kära lärare gör sitt bästa för att krama ut den lilla energin vi har kvar och det är ett ganska slitet gäng juridikstudenter på termin fem för tillfället. Vi börjar dock se ljuset i tunneln och om två veckor har vi en hel månads jullov att se fram emot! Jag vet att jag upprepar mig men måste försöka peppa både mig själv och mina vänner här. Idag hade dom två första av åtta grupper redovisningar och gjorde det jättefint! Slit inte ut er för mycket nu i skolan, det blir bara värre sen! Tack. Jag bråkade med kopieringsmaskinen som vann den matchen så jag tog med mig Vickan och cyklade hem istället. Hon tycker inte att man kan vara arg på en maskin men tro mig, det går! Väl hemma ringde jag ett lite roligt samtal, vi får se vad det kan leda till. Jag har också varit och postat min iPod som jag sålt till en tjej i Göteborg. Pengar in! Gjorde min berömda fläskfilégryta med ananas till middag och annars har jag mest pluggat. Det var min dag det! Nu ska jag förbereda mig lite inför morgondagens seminarium där vi ska opponera på en av redovisningsgrupperna.

 


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Vickan San Pixan <3

Haha, det var ju bara en oskyldig liten maskin, som inte gjorde annat än att existera! = )

2010-11-30 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0