Klackarna i taket!

2010-11-27   12:05:13
Efter klädpanik kunde vi ge oss iväg mot stan igår! Första stopp blev Orvars där vi tog en cider, pratade krig och la upp kvällen. Vi plockade ut pengar och jag blev övertalad om att gå till BJs. Har inte varit där sedan Linda hade sin studentskiva där i maj. Jag kom fram och det blev dålig stämning direkt när vi fick stå typ 20 minuter i kö. Jag tycker verkligen inte om att stå i kö! Det är liksom inte min grej. Stämningen blev dock klart mycket bättre när vi efter att ha gått in gratis och hängt av oss kläderna kunde inta dansgolvet. Helt okej musik! Dock kände jag mig smått gammal då medelåldern måste ha legat på 19 år eller nått. Hur som helst! Vi dansade på tills vi inte orkade mer och rörde oss mot en känd svensk hamburgerkedja för lite nattmat. Ändrade dock planerna när vi såg den långa kön och trampade hem till sängen istället! Tack fina Vickan för en rolig kväll!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Vickan San Pixan <3

Tack själv, för en underbar kväll! Det måste snart bli en repris! = )

2010-11-27 @ 22:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0