Illerprommis!

2010-11-26   18:47:32
När jag var klar med tvätt och fix tog jag bussen till mina gamla hemtrakter i Flogsta. Ett besök hos Björn och hans illrar stog på planeringen! Junior har jag träffat tidigare men Minnie var en trevlig ny bekantskap. Vi tog en prommis med dom i snön men dom tyckte nog det var lite väl kallt. Söta små är det hur som helst! Sen bjöd Björn på hemmagjord glögg och pepparkakor, mums! Jag ska vara illervakt på måndag eftersom Björn ska bort så han visade vart maten och allt sånt praktiskt fanns. Nu har jag hunnit hem, fixat lite till och ska börja göra mig redo för en kväll på stan med min fina Vickan! Puss och kram - vi ses på stan!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Vickan San Pixan <3

See you later alligator! <3

2010-11-26 @ 19:42:06
Postat av: anida

gillar din blogg starkt! undrar om du gör gratis design? .. ha en bra kväll kram!

2010-11-27 @ 01:10:51
URL: http://aniidauknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0