Adventsfika!

2010-11-28   14:56:37
Vi fortsätter lite på tema jul och advent. Jag trampade in till stan och mötte upp fina Issa! Vi gick in på Smålands där det vankades adventsfika och körsång! Glögg, lussebulle, pepparkaka och knäck för under 20-lappen, värt! Vi tog plats och snart kom Smålands egen kör och sjöng fint för oss. Det var blandat klassiska julsånger och några nya som vi inte hade hört tidigare. Det var riktigt mysigt och vi fick vara med och sjunga lite vi också även om det kanske inte lät riktigt lika bra som kören. När dom var klara drog vi oss mot stan och insåg att det hade hela Uppsala också gjort. Det var folk precis överallt. Jag köpte en ny fin stjärna att hänga i köksfönstret och sen sa vi hej då på några timmar. Nu är jag hemma och det visade sig att stjärnan passade perfekt i fönstret! Nu ska jag ta tag i lite plugg!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Viktoria♥

din blogg är jätte fin :) har du gjort designen själv?

2010-11-28 @ 22:24:09
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah jag missade dina inlägg om vår supermyssöndag!

På tisdag, då ska vi mysa igen :D Men först ikväll! Bordet är bokat en sista gång för i år.

2010-12-08 @ 09:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0