Så var sagan slut...

2010-05-27   23:35:14
Efter en förmiddag i pluggets tecken och en promenad med Eddie rörde jag mig mot jobbet. Det vankades kundkortskväll med massa erbjudanden och grejer för alla som har kundkort. Jag fick i uppdrag att fixa en pastasallad som vi skulle bjuda på! Slänger in hur du ska göra den imorgon för den blev faktiskt riktigt god om jag får säga det själv. Det är ju min blogg så det får jag! Fixade med salladen och minglade med kunder. Kom en hel del folk så trots att jag gjort sallad för ett helt kompani fick jag lämna över det hela till Göran och springa iväg och göra mer. Vid åtta var eventet slut och jag packade ihop allt och gick hem för dagen.

Kvällen bjöd på den andra seminfinalen av Eurovision Song Contest. Sverige var med och Anna Bergendahl gjorde ett jättefint framträdande med sin This is my life men det räckte inte till final. Det svider lite med tanke på att det vad jag vet är första gången vi missar finalen. På samma gång kan jag inte vara förvånad med tanke på våra dåliga resultat senaste åren. Någonting måste ändras och det ganska fort om vi vill vara med och leka bland länderna i toppen igen. Vi måste börja tänka mer internationellt och inte bara gå på det som funkar på listorna här hemma. Sen kanske det behövs lite nytt blod i organisationen här hemma. Det kanske är dags för Mr Schlager Björkman att lämna vidare stafettpinnen och låta någon annan ta över. Det är nog lika bra att sova på saken. I februari är det Melodifestival igen!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Lotte

Fin blogg?

Kmmentere min også?

2010-05-28 @ 13:51:08
URL: http://mittlivsomlotte.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0