Presenter från Grekland!

2010-05-28   18:16:09
Nu har det börjat lugna ner sig lite här hemma så jag har tid att skriva ner några rader!

Klockan ringde i arla morgonstund och kl 07,00 var jag redo att kliva på passet på Hemköp. Vår kära chef Göran tog en välförtjänt semesterdag och drog ner till Göteborg för att dricka öl på Avenyn så vi andra fick styra upp det hela. Jag började dagen med att baka baguetter och wienerbröd i mängder! När jag precis var klar med det kom frysleveransen så tanken på rast fick vänta en timme till. Sen plockade vi varor och byggde om gavlar för glatta livet. Praktikanterna gjorde sin sista dag. Jag slutade redan klockan två så sprang runt och sa hej då till gänget. Känner jag Göran rätt kommer han skicka fler sms och vill jag ska komma men annars blir det mer jobb till midsommar när semestrarna börjar. Blivande pappan Anders passade på att lämna in önskemål om att jag skulle ställa upp som gratis barnvakt sen. Vi får väl se!

Väl hemma blev det städa och lite plugg samt en prommis med vovven där vi blev utfrästa av en ekorre och jag var centimeter ifrån att få en måsbajs på mig. Nu har mamma och pappa precis återvänt från den grekiska ö-världen och är bruna som pepparkakor! Dom har tillbringat en vecka där ihop med fyra vänner. En av gubbarna hade oturen att drabbas av ett njurstensanfall mitt i veckan, stackarn! Eftersom jag har världens kanske snällaste föräldrar kom dom hem med en väska, en mascara och en stor påse Riesen till mig! Nu är den stora frågan om det blir pizza eller thaimat till middag...


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: carro

släng gärna in en komentar på min blogg :)

2010-05-28 @ 19:13:48
URL: http://caarooss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0