Hemma och vänder!

2010-05-26   14:27:42

Efter att ha skickat iväg Oscar till skolan och varit ute en snabbis med vovven gick jag ner på stan! Klockan nio var jag på plats hos Johan som gjorde mig fin i håret igen. Han klippte det lite och slängde i nya slingor för att få lite mer liv i det. Like it! Tycker inte ni också det känns jättelyxigt när någon tvättar håret på er? Johan är grym och det ska mycket till före någon annan får komma i närheten av mitt hår med en sax. Hade en timme över så knallade runt på stan lite! Provade både kläder och skor men jag skulle ju ändå inte ha något så det enda som fick följa med mig hem var Sex and the City-filmen som dom hade på erbjudande för 49 kr för klubbmedlemmar på Åhléns! Ska kolla in nr 2 snarast som har premiär nu i dagarna.

Mötte upp Henke och mormor för en lunch och Oscar kom han också! Thaibuffé slår aldrig fel och speciellt inte när söta mormor bjuder. Nu är jag hemma och mellanlandar. Ett sms från Göran kl 06,41 i morse ändrade dagens planer och gör att jag tillbringar kvällen på Hemköp!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: elin

Haft en bra dag? :)

2010-05-26 @ 16:25:31
URL: http://woodhacker.blogg.se/
Postat av: Anonym

besök gärna min blogg & släng in en liten kommentar :)

2010-05-26 @ 23:30:38
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0