SVT blivit lite knasiga?

2010-06-30   14:00:16
Senaste dagarna har det varit full fart på SVT. Jag är inte helt säker på att jag gillar utvecklingen.

- Man vill byta ut Putte och Stefan i Så ska det låta mot kvinnor "för att jämna ut mellan könen". Jag är rent generellt emot könskvotering. Ska jag opereras vill jag ha den bästa läkaren, ska jag äta ute vill jag ha den bästa kocken osv. och sen ger jag blanka sjutton i om det är en man eller kvinna. Nej, den eller dom som är bäst ska ha jobbet och i det här fallet tror jag det blir svårt att hitta lika sköna profiler som går lika bra igenom rutan som Putte och Stefan!

- Även Anders Lundin ska bytas ut som programledare i Allsång på Skansen. Ett väldigt aktuellt namn som ersättare ska enligt uppgift vara Håkan Hellström. Jag är imponerad att Håkan lyckats få en sån karriär han har utan att kunna sjunga men annars har jag inte mycket till övers för honom. Han gör mig nervös och är allmänt konstig. Nej, jag och mormor bojkottar programmet om han får ta över!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Anonym

Heizann, Stikker bare ionnom for å ønske deg en god ettermiddag også for at du har en veldig fin blogg:)



Stikk gjerne innom min, om du har lyst da:)

2010-06-30 @ 15:05:01
URL: http://mysims3.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0