Skaka rumpa!

2010-06-27   11:10:58
Jobbet igår gick bara bra! Jag och Johanna höll ställningarna och allt flöt på som det skulle. Tidigare på dagen hade butiken besök av polisen efter ett snatteri. Kan inte fatta att folk har så otroligt svårt att skilja på mitt och ditt!

Lollo snackade lite löst om att gå ut när jag där på midsommar och igår kom ett sms där hon frågade om jag var på. Lite skaka rumpa är aldrig fel så efter jobbet åkte jag hem för att byta om och dra på mig lite smink och sen neråt stan där jag mötte upp Lollo och gänget! Heartbreak fick det bli som vanligt! Riktigt bra musik så vi tillbringade dom två timmar vi var där på dansgolvet. Stefan stog för drickat och mina nya skor visade sig vara sjukt sköna även efter två timmars dansande och hoppande så jag är mer en nöjd! En riktigt trevlig kväll!

Vad är det här för låt? Jag känner inte igen den! Nej, jag känner fan inte igen den alltså! MEN VA FAN DET ÄR JU DEN HÄR! Jag älskar den!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0