My life at Hemköp!

2010-06-29   18:46:24

Har tillbringat en kväll och en dag på Hemköp! Igår gick jag lös och kollade igenom hela charken på datum. Vi går igenom allt en gång i veckan och sen skriver vi upp så vi har koll på vilka varor som ska sättas ner i pris och tas bort. Inga gamla grejer här inte! Sen blev det som vanligt fart lite senare på kvällen före stängning men jag och Johanna höll ställningarna fint tycker jag!

Halv åtta var jag på plats igen. Hade lite kassa men mest hade jag annat för mig. Det kom en hel massa cigg och snus som skulle in i skåpen och prickas av, lite på frukten och lite plocka varor. Bytte av Emma också som sitter och säljer jordgubbar utanför butiken så hon fick lite rast hon också. Slutade kl 18 och nu laddar jag och mamma för Allsång på Skansen som ska avnjutas med en skål jordgubbar!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: m-o-a-b-e-a-c-h(y'

Hejjj sötis nu kör jag veckans blogg på min blogg :)

Var med och tävla (:

2010-06-29 @ 21:35:29
URL: http://moabeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0