Dinner and a movie!

2010-07-30   16:25:14
Har jobbat 7-16 idag! Kassan och charken var det även om jag inledde morgonen med lite bakning. Min faster kom förbi och sa hej! Hon skulle ta med sig farmor och farfar till vår släktgård så det är bra. Annars hände väl inte så mycket mer spännande är jag rädd. Pantmaskinen fick sig en rejäl omgång efter att vi kallat in förstärkning från servicegubben så nu jäklar ska den väl rulla i alla fall ett tag...

Jag har nu jobbat 15 dagar i rad och börjar känna mig smått sliten. En ledig dag imorgon kommer med andra ord väldigt lägligt! Men först ska jag spendera kvällen ihop med trevligt folk. Vi kör dinner and a movie fast tvärt om. Får se hur kvällen slutar men tror det kan bli bra. Puss!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0