Bingo!

2010-07-17   22:19:02

Brukar du spela bingo? Alla som någon gång har varit med i en idrottsklubb som liten har garanterat fått sälja Bingolotter till alla vänner och bekanta man kan komma på. Jag och min familj är bara en i raden. Jag vann faktiskt 1000 kr smycken en gång när jag spelade hemma med farmor och farfar, det ni! En del hundralappar har väl också ramlat in genom åren. Även fast man inte alltid vann så fick ju klubben in en fin slant så alla vara glada ändå.

Idag finns en massa olika typer av bingo att hitta på nätet! Ni har säkert sett reklam för några av dom på tv och så. Maria Bingo, Mamamia Bingo och Betsson bingo är bara några exempel på det utbud som finns att välja mellan. Allt går ju ut på att ha turen med sig och få fem i rad så ingen behöver bli förvirrad! Själv har jag aldrig testat på att spela via nätet eftersom jag inte riktigt känner att min studentekonomi har råd med några större ekonomiska äventyr. Vill du testa på så ska du säkert hitta en sida som passar dig. Som vanligt när det gäller spel så vill jag uppmana er att sluta när det är som roligast och medan ni fortfarande har lite pengar kvar i plånboken!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0